TRÉSOR.hr

Reklamacije

Ako ustanovite prilikom prve uporabe da je proizvod koji ste dobili neispravan, molimo Vas da nas kontaktirate. Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili Vašim korisničkim imenom, opisom reklamacije i slikom proizvoda e-mailom na info@tresor.hr. Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije te ćemo Vam na temelju Vašeg opisa javiti može li se proizvod zamijeniti za novi ili može li se za proizvod dobiti povrat novca ili o drugim mogućnostima.
U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, dužni ste proizvod poslati na našu adresu. 
Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novca / slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca / zamjena za novi proizvod vrši se unutar dva-tri radna dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 0991962784 ili e-mailom na info@tresor.hr.
Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Ako preuzmete oštećenu robu, TRESOR.hr ne preuzima odgovornost.  Molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.